dinsdag 14 augustus 2012

Weer naar Nederland

Riet blijft zich echter niet fit voelen en we besluiten uiteindelijk naar Nederland terug te gaan voor nader onderzoek. In het ziekenhuis komen gelukkig geen ernstige zaken aan het licht. Het lijkt erop dat haar energiehuishouding weer ontregeld is, wat de laatste jaren vaker het geval is geweest na een schildklieroperatie van 12 jaar geleden. Wel vervelend, want erg moe en weinig energie, zeker te weinig om met de Zeezot 6 dagen op zee te zijn om terug te varen naar het vasteland van Portugal. Ook de boot moet weer het water uit voor het aanpassen van de schroefas en die reparatie zal eind augustus plaatsvinden. Intussen kunnen we niet met de boot varen. Na langwikken en wegen besluiten we voorlopig even in Nederland te blijven en de boot in september door iemand anders naar Portugal te laten varen.

1 opmerking:

  1. Dag Ria en Rutger,
    ik heb enige tijd geleden een totaal verkeerde boodschap geschreven bij de goede maand maar het verkeerde jaar! Tja, ook bij mij beginnen de jaren te tellen. Hoe is het inmiddels met Ria? Dat moe, moe verschijnsel ken ik. Ik heb ook tyrax voor de schildklier. Ik hoop niet dat het jullie van jullie fantastische avontuur gaat beroven maar dat het een tijdelijk incident is.
    Tja dat met die kleinkinderen dat blijft een moeilijke combinatie. Wij zijn 4 weken in frankrijk geweest naar een stuk of 7 NFN campings en ook daar kwam al de heimwee naar boven naar de twee kleinzoontjes. Het vreemde is dat je ze alleen even wilt zien en knuffelen en dan kun je er weer een week tegen. Maar ja dat is helaas niet te doen. Als we ooit langer weg gaan zal dat denk ik wel een probleem zijn. Gelukkig hebben we ryan air enz. Misschien wel een optie voor de kleinkineren om dan Opa en Oma te bezoeken.
    Ik lees jullie verslagen nog regelmatig dus "keep writing". Ik blijf het erg leuk vinden.
    Komen jullie naar de receptie van Corry????
    Misschien spreken we elkaar dan weer. Tot die tijd wens ik jullie een goed verblijf in Nederland en beterschap voor Ria. Daarna snel weer de woeste baren op.

    Groetjes
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen